Domenii de activitate

Consultanta afaceri

Consultanta afaceri - Intrare pe piata, Identificare locatii sedii / puncte de lucru, Realizare business case-uri, Realizare business plan-uri (analiza SWOT, PERT, matricea Boston, studii de piata, studii de marketing, concurenti, produse), analiza financiara, analiza cost-beneficiu, bugetare, Identificare furnizori produse / servicii

Consultanta afaceri - Găsim soluții și idei pt oportunitățile, problemele sau preocupările tale de business. Îți sprijinim compania să se pregătească pt viitor prin gândire disruptivă și metode noi de abordare și lucru.

01. Intrarea pe piata

Conditii infiintare firma, costuri infiintare, conditii si riscuri legislative, bariere de intrare/iesire

02. Identificare locatii sedii / puncte de lucru

Analiza cerinte operationale, identificare oferte de vanzare / inchiriere, analiza locatie, propuneri, negociere pret.

03. Realizare business case-uri

Identificarea problemelor si oportunitatilor, beneficiilor, riscurilor, estimare costuri investitii, propuneri tehnice, planificare, impactul asupra activitatii operationale, estimare capacitate finalizare proiect.

04. Realizare business plan-uri

Analiza SWOT, PERT, matricea Boston, studii de piata, studii de marketing, concurenti, produse, analiza financiara, analiza cost-beneficiu, bugetare.

Realizare business plan-uri (analiza SWOT, PERT, matricea Boston, studii de piata, studii de marketing, concurenti, produse), analiza financiara, analiza cost-beneficiu, bugetare.

05. Identificare furnizori produse / servicii

Procesul de identificare și validare în cazul oricărui furnizor strategic este complex și se desfășoară în următoarele etape:
5.1 Definirea obiectivelor. În această etapă trebuie să clarifici ce dorești să obții prin contractarea acestui nou furnizor:

  • Reducerea costurilor
  • Îmbunătățirea serviciilor (livrare just-in-time), ambalare, servicii pentru clientul final etc.
  • Termeni de plată mai favorabili
  • Colaborare strategică, respectiv un furnizor dispus să ia parte la inițiativele tale strategice

5.2 Profilul ideal al furnizorului. În această etapă vei face un profil al furnizorului ideal care te va ajuta să atingi obiectivele definite în etapa anterioară. Trebuie să fii cât se poate de specific, adică să pui o măsură criteriilor tale.

5.3 Investigația. Aceasta este etapa în care identifici firmele care se apropie de profilul furnizorului ideal definit în etapa anterioară.

5.4 Selecția. În etapa selecției, contactezi companiile care corespund profilului și le propui să parcugeți un proces de ofertare și validare ca furnizori.

5.5 Semnarea contractului. În fine, în ultima etapă vei semna contractul cu noul furnizor. Fii precaut, astfel încât eventualele concesii comerciale pe care le acorzi să nu afecteze atingerea obiectivelor hotarâte la începutul procesului de selecție.